دانلود بازی نیاز به سرعت:تغییر جهت- Need forSpeed:shift -برای اندروید
welcome to behtardownload
مرجع دانلود و آموزش

 

در اینجا behtardownload یک بازی بسیار مهیج را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا شما عزیزان از آن لذت ببرید:بازیNeed for Speed:shift از بازی های بسیار زیبایی است که علاقه مندان به بازی های ماشین این بازی را تأیید کرده اند و این انتخاب این بازی را پر و بال میدهد که در هر نسخه ی جدیدتر بازی مهیج تر بشود و می شود.این نسخه  (Need for Speed:shift) دیگر نقطه ضعف های نسخه های قبلی را ندارد.در پایین تصویری از محیط بازی را مشاهده میکنید:

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.






 

پیشنهاد بسیار ویژه behtardownload به طرفداران بازی های اتومبیل سواری و سری Need For Speed 

فایل دیتای Adreno و Mali و Tegra 3 اضافه شد.

همان طور که می دانید چند روزی است که نسخه جدید از این بازی فوق گرافیکی برای گوشی های آندرویدی و آیفون هم منتشر شده است که کمی تامل کردیم تا نسخه فول کرک و سالم از این بازی به دستمان برسد. اگر تا به این لحظه تعداد بازی های اتومبیل سواری گرافیکی را در سه بازی Real Racing و Asphalt 7 و Need For Speed Most Wanted خلاصه کنیم به نظر ما Need For Speed Most Wanted رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد. تقریبا می توانیم یگوییم Asphalt 7 گیم لافت در برابر  Need For Speed Most Wanted کمپانی EA Games تقریبا حرفی برای گفتن ندارد!  جلوه های ویژه ، محیط فوق طبیعی بازی و گرافیک خاص و هیجانی شرکت EA Games و صداگذاری حرفه ای بازی ، همگی دست به دست هم داده اند تا Most Wanted رقبا را کنار بزند و خودش در صدر جدول باشد . 

اسکرین شات هایی از محیط بازی :

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





 

بتمن ، اولین بازی  HD با حجم دیتای نزدیک به 2 گیگابایت !

و سرانجام وقت معرفی این بازی شد . بله بازی بتمن که می توان گفت یکی از هیجان انگیزترین و پرماجرا ترین و داستانی ترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی گیم لافت برای گوشی های آندرویدی است . تنها نام این بازی معروف به طور کامل گویای داستان بازی می باشد که در کنار گرافیک خارق العاده ای که گیم لافت برای این بازی تدارک دیده لذت گیم پلی آن دو چندان شده است .

اساس کار behtardownload و آنچه که behtardownload را از سایر وب سایت ها متمایز می سازد معرفی و ارائه نرم افزارها و بازی های تست شده است . طوری که نرم افزار و بازی مورد نظر در صورت متناسب بودن سخت افزار گوشی کاربر برای اجرای آن نرم افزار و بازی به طور قاطع اجرا و قابل استفاده خواهد بود . لذا از آن جایی که behtardownload همانند اکثر وب سایت های ایرانی رویه معرفی پست های فله ای و تست نشده را پیش نگرفته منتظر بودیم تا کرک معتبری از این بازی ساخته شود که کاربر پس از اینکه هزینه و زمان زیادی را صرف دانلود این بازی و دیتای حدود 2 گیگابایتی اش می کند به طور کامل قادر به اجرای آن باشد و از behtardownload راضی باشد . سرانجام پس از تست نسخه ها و دیتاهای مختلف این بازی نسخه ای با کرک فول به دستمان رسید که توسط آن بازی بر روی دو گوشی متفاوت و به طور کامل اجرا شد .

تصاویری از محیط باری و گرافیک خارق العاده آن :

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.





صفحه قبل 1 صفحه بعد

نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین بازی ها و بهترین برنامه ها و آدرس behtardownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.